• De mooiste woonconcepten
  • Eerlijk & deskundig advies
  • Beste prijs & kwaliteit
  • Persoonlijke service
Is de bezorging echt gratis? +

Ja, wij rekenen voor leveringen boven € 500,- in Nederland (excl. Waddeneilanden) op werkdagen tussen 7 en 18 uur geen verzendkosten.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? +

Veel producten, die op Poels.nl besteld kunnen worden, worden binnen 2 weken verstuurd. Voor een deel van de producten geldt dat de levering toch iets langer duurt. De werkelijke levertijd van de producten staat op de detailpagina van het product zelf. Staat dit niet vermeld? Dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen.

De aanduiding ‘verzendklaar binnen...’ betekent, dat de producten binnen deze tijdsperiode aan de transporteur zijn overgedragen (bij bestellingen op zaterdag, zondag en feestdagen begint de verzendtermijn op de eerstvolgende werkdag). De verzending per pakketdienst duurt normaal gesproken 10 tot 14 werkdagen, de verzending per meubeltransportbedrijf van grotere spullen 14 tot 20 werkdagen. Als jouw product per meubeltransportbedrijf wordt geleverd, dan neemt de leverancier via de mail contact met jou op om een precies tijdstip voor de levering af te spreken.

Bij een levering door de pakketdienst is het vanwege technische beperkingen helaas niet mogelijk om precieze leveringstermijnen aan te geven. Mocht de pakketdienst je onverhoopt niet thuis aantreffen, dan wordt er een kaartje achtergelaten. Hiermee kun je de goederen zelf afhalen of je gebruikt de kaart om een nieuwe afspraak voor levering te maken. Neem bij concrete vragen omtrent de levertijd contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail.

Levert u ook in het buitenland? +

In overleg kan er tegen betaling ook in het buitenland worden geleverd, neem hiervoor contact op met onze klantenservice via order@poels.nl of via telefoonnummer 077 398 32 29.

Ik heb een groot meubelstuk besteld. Hoe wordt het toegestuurd? +

Kan een artikel wegens zijn gewicht, volume of structuur niet via de normale weg verstuurd worden, dan wordt het door een meubeltransportbedrijf verstuurd. Een vereiste voor levering met een vrachtauto is een begaanbare weg. Informeer ons, indien de wegen naar jouw huis onbegaanbaar zijn voor vrachtauto´s. Is een product niet geschikt om via een pakketdienst verstuurd te worden, dan neemt onze klantenservice telefonisch of via de mail contact met jou op om een afspraak te maken. Zo wordt zeker gesteld, dat je het artikel persoonlijk in ontvangst kunt nemen. Mocht het gebeuren, dat je plotseling verhinderd bent, dan zal onze klantenservice je contacteren om een tweede afspraak te maken. Je hoeft zelf niet te helpen bij het uitladen en kunt ontspannen achterover zitten, terwijl het transportbedrijf het werk doet. Wel gaan onze bezorgers ervan uit dat de meubelen via de normale weg op locatie kunnen worden gebracht, eventuele extra kosten brengen wij op basis van een open nacalculatie de klant in rekening.

Mijn bestelling is te laat. Wat nu? +

Via deze link http://casba.lieferauskunft.net/ kun je met jouw ordernummer en toegekende pincode voortdurend zien wat de status van jouw order is.
Daarnaast wordt je op de hoogte gehouden door onze klantenservice over iedere wijziging in de met jou afgesproken levertijd.

Mijn bestelling is niet bij mij aangekomen. Wat nu? +

Zodra jouw bestelling weer bij ons terugkomt met de mededeling “onbestelbaar”, dan belandt deze bij de afdeling goederen terugname. Neem contact met ons op, als je twijfelt of de verzending wel afgeleverd kan worden én als de geplande leverdatum al met 7 werkdagen is overschreden. Bespreek in dit geval de verder te nemen stappen met onze klantenservice 077 398 32 29 of via order@poels.nl

Blijf op de hoogte van de nieuwste woontrends. Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief. Aanmelden