Voor orders boven 500 euro geldt dat bezorging gratis is.
Veel producten, die op
Poels.nl besteld kunnen worden, worden binnen 2 weken verstuurd. Voor een deel
van de producten geldt dat de levering toch iets langer duurt. De werkelijke
levertijd van de producten staat op de detailpagina van het product zelf. Staat
dit niet vermeld? Dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen.
De aanduiding
‘verzendklaar binnen...’ betekent, dat de producten binnen deze tijdsperiode
aan de transporteur zijn overgedragen (bij bestellingen op zaterdag, zondag en
feestdagen begint de verzendtermijn op de eerstvolgende werkdag). De verzending
per pakketdienst duurt normaal gesproken 10 tot 14 werkdagen, de verzending per
meubeltransportbedrijf van grotere spullen 14 tot 20 werkdagen. Als jouw
product per meubeltransportbedrijf wordt geleverd, dan neemt de leverancier via
de mail contact met jou op om een precies tijdstip voor de levering af te
spreken.
Bij een levering door
de pakketdienst is het vanwege technische beperkingen helaas niet mogelijk om
precieze leveringstermijnen aan te geven. Mocht de pakketdienst je onverhoopt
niet thuis aantreffen, dan wordt er een kaartje achtergelaten. Hiermee kun je
de goederen zelf afhalen of je gebruikt de kaart om een nieuwe afspraak voor
levering te maken. Neem bij concrete vragen omtrent de levertijd contact op met
onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail.
In overleg kan er tegen
betaling ook in het buitenland worden geleverd, neem hiervoor contact op met
onze klantenservice via order@poels.nl of via telefoonnummer 077 398 32 29.
Kan een artikel wegens
zijn gewicht, volume of structuur niet via de normale weg verstuurd worden, dan
wordt het door een meubeltransportbedrijf verstuurd. Een vereiste voor levering
met een vrachtauto is een begaanbare weg. Informeer ons, indien de wegen naar
jouw huis onbegaanbaar zijn voor vrachtauto´s. Is een product niet geschikt om
via een pakketdienst verstuurd te worden, dan neemt onze klantenservice
telefonisch of via de mail contact met jou op om een afspraak te maken. Zo
wordt zeker gesteld, dat je het artikel persoonlijk in ontvangst kunt nemen.
Mocht het gebeuren, dat je plotseling verhinderd bent, dan zal onze
klantenservice je contacteren om een tweede afspraak te maken. Je hoeft zelf
niet te helpen bij het uitladen en kunt ontspannen achterover zitten, terwijl
het transportbedrijf het werk doet. Wel gaan onze bezorgers ervan uit dat de
meubelen via de normale weg op locatie kunnen worden gebracht, eventuele extra
kosten brengen wij op basis van een open nacalculatie de klant in rekening.
Je wordt op de hoogte gehouden door onze klantenservice over iedere
wijziging in de met jou afgesproken levertijd.
Zodra jouw bestelling
weer bij ons terugkomt met de mededeling “onbestelbaar”, dan belandt deze bij
de afdeling goederen terugname. Neem contact met ons op, als je twijfelt of de
verzending wel afgeleverd kan worden én als de geplande leverdatum al met 7
werkdagen is overschreden. Bespreek in dit geval de verder te nemen stappen met
onze klantenservice 077 398 32 29 of via order@poels.nl