• De mooiste woonconcepten
  • Eerlijk & deskundig advies
  • Beste prijs & kwaliteit
  • Persoonlijke service
Hoe kan ik de geleverde artikelen terugsturen? +

Wil je jouw webshopbestelling terugsturen, stuur het dan niet direct naar het adres van ons bedrijf. Neem eerst contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch onder het telefoonnummer 077 398 32 29 (maandag tot en met vrijdag 09.30 tot 17.30 uur) of via de mail order@poels.nl.

Van onze klantenservice krijg je vervolgens alle benodigde informatie over het retourneren van de webshopbestelling.
Het artikel moet stevig verpakt in de originele verpakking aan ons verzonden worden.

Als je de webshopbestelling per pakketdienst hebt ontvangen, dan ontvang je van ons per e-mail een retouretiket. Het pakket kun je vervolgens, voorzien van het geprinte etiket, afgeven bij een postkantoor bij jou in de buurt.
Als je de webshopbestelling per meubeltransportbedrijf hebt ontvangen, dan zullen wij dit pakket weer bij jou ophalen. De transporteur zal contact met jou opnemen om af te spreken wanneer de goederen opgehaald worden.

Is de retourzending gratis? +

Bij Poels Wonen & Slapen staat de service zeer hoog in het vaandel. Ben je niet tevreden over de door ons geleverde webshop bestelling, dan is de retourzending voor jou als consument gratis, voor zover de verkoopprijs van het teruggezonden artikel hoger is dan 40 euro. Van producten met een fabrieksfout of een beschadiging of bij verkeerd geleverde producten neemt Poels Wonen & Slapen de verzendkosten natuurlijk altijd voor haar rekening.

Consumenten zijn natuurlijke personen die producten kopen voor persoonlijk gebruik. Dit geldt dus niet voor bestellingen die gedaan zijn voor zakelijke gebruikers zoals freelancers, zelfstandigen of eigenaren van een bedrijf.

Hoe kan ik de geleverde artikelen ruilen? +