Wil je jouw webshopbestelling terugsturen, stuur het dan niet direct
naar het adres van ons bedrijf. Neem eerst contact op met onze klantenservice.
Dat kan telefonisch onder het telefoonnummer 077 398 32 29 (maandag tot en met
vrijdag 09.30 tot 17.30 uur) of via de mail order@poels.nl.
Van onze klantenservice krijg je vervolgens alle benodigde
informatie over het retourneren van de webshopbestelling.
Het artikel moet stevig verpakt in de originele verpakking aan ons verzonden
worden.
Als je de webshopbestelling per pakketdienst hebt ontvangen, dan
ontvang je van ons per e-mail een retouretiket. Het pakket kun je vervolgens,
voorzien van het geprinte etiket, afgeven bij een postkantoor bij jou in de
buurt.
Als je de webshopbestelling per meubeltransportbedrijf hebt ontvangen, dan
zullen wij dit pakket weer bij jou ophalen. De transporteur zal contact met jou
opnemen om af te spreken wanneer de goederen opgehaald worden.
Bij Poels Wonen & Slapen staat de service zeer hoog in het
vaandel. Ben je niet tevreden over de door ons geleverde webshop bestelling,
dan is de retourzending voor jou als consument gratis, voor zover de
verkoopprijs van het teruggezonden artikel hoger is dan 40 euro. Van producten
met een fabrieksfout of een beschadiging of bij verkeerd geleverde producten
neemt Poels Wonen & Slapen de verzendkosten natuurlijk altijd voor haar
rekening.
Consumenten zijn natuurlijke personen die producten kopen voor persoonlijk
gebruik. Dit geldt dus niet voor bestellingen die gedaan zijn voor zakelijke
gebruikers zoals freelancers, zelfstandigen of eigenaren van een bedrijf.