- Home
- Klantenservice
Neem contact met ons op
Poels Wonen & Slapen
Industriestraat 13
5961 PG Horst
Industrieterrein Hoogveld
T: 077 398 75 55
E: info@poels.nl
Hoe weet ik welke acties er zijn?
Zowel op www.poels.nl als op onze Facebookpagina www.facebook.com/PoelsWonenEnSlapen vindt u alle actuele acties van Poels Wonen & Slapen. Altijd op de hoogte zijn? Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief.
Is de winkel rolstoelvriendelijk?
Jazeker! Wij vinden het belangrijk dat iedereen in onze winkel kan zijn en daarom is onze winkel volledig rolstoelproof. We beschikken over een lift waarmee je gemakkelijk op de eerste verdieping komt.
Hebben jullie ook producten op voorraad?
Wij hebben diverse producten op voorraad. Bekijk onze website voor actuele voorraadstatus per product.
Hoe gaan jullie met mijn privégegevens om?
Wij gaan uiterst zorgvuldig om met je privégegevens en wij waarderen een ieders privacy. Wil je hier meer over weten? Bekijk dan onze privacyverklaring.
Bezorgen en Installatieservice
Bij Poels Wonen & Slapen wordt jouw bestelling kosteloos bezorgd tot op de plek waar dat jij dat wilt door onze eigen bezorgers. Wil je echt helemaal ontzorgd worden? Maak dan gebruik van de Poels Montageservice. Tegen een vergoeding van € 89,- nemen onze bezorgers al je zorgen weg.
Poels Montageservice
Onze bezorgers zorgen ervoor dat je aankoop gemonteerd en al op de juiste plek komt te staan. Ook nemen ze al het verpakkingsmateriaal mee en scheiden dit voor een betere wereld. Wat jij nog moet doen? Genieten van de nieuwe aangekochte meubelen.
De Poels Montageservice stap voor stap uitgelegd:
- De afspraak – Zodra jouw meubelen binnenkomen in ons magazijn, nemen wij contact met jou op om een bezorgdatum in te plannen.
- De weg op – Op de dag van de levering nemen onze bezorgers contact met jou op om een exacte levertijd door te geven.
- Aan de slag – Eenmaal bij jou thuis gaan onze bezorgers aan de slag om jouw meubelen netjes te monteren en plaatsen op de plek waar jij dat wilt*.
- Opruimen – We nemen al het verpakkingsmateriaal mee en ruimen alles netjes op. Wij zorgen ervoor dat dit goed wordt gescheiden voor een positieve bijdrage aan het milieu.
- Tips – Voor ze vertrekken geven onze bezorgers jou de beste onderhoudstips, zodat jij optimaal kan genieten van je aankopen.
- Tevredenheidsgarantie – Onze eigen bezorgers gaan pas weg wanneer jij een glimlach op het gezicht hebt!
- Tijd om te genieten!
Zie je liever af van de Poels Montageservice, dat is natuurlijk geen probleem! Dan kunnen we ook kosteloos jouw producten leveren tot op de plek waar dat jij dat wilt door onze eigen bezorgers.
*Voor het monteren van wand en garderobekasten wordt een meerprijs berekend. Vraag de verkoper naar de voorwaarden.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
We proberen je aankoop uiteraard zo snel mogelijk naar je toe te brengen. We werken veel met voorraad artikelen, wanneer een product op voorraad is leveren wij deze binnen 1 week bij u. Mocht het product niet op voorraad zijn dan moet deze besteld worden bij onze leverancier en komt hij zo snel mogelijk.
Leveren in het Buitenland
Wij leveren ook in het buitenland!
DuitslandIn Noordrijn-Westfalen leveren wij gratis! Voor de overige deelstaten wordt per bestelling gekeken en zal er naar alle waarschijnlijkheid een kleine vergoeding in rekening worden gebracht. Wil je hier meer over weten? Vul dan ons contactformulier in of bel naar (077) 398 75 55.
BelgiëIn Vlaanderen leveren wij gratis! Voor Wallonië en Brussel wordt per bestelling gekeken en zal er naar alle waarschijnlijkheid een kleine vergoeding in rekening worden gebracht. Wil je hier meer over weten? Vul dan ons contactformulier in of bel naar (077) 398 75 55.
Overige landenWoont u niet in Nederland maar ook niet in België of Duitsland? Dan bekijken we per bestelling naar de mogelijkheden. Neem hiervoor contact met ons op en we komen altijd samen tot een oplossing.
Moet ik de hele dag thuisblijven bij een bezorging?
Nee, wij bellen je de dag voordat we komen met een tijdsslot van bijvoorbeeld 10:00 tot 12:00. Zodra de chauffeur naar je onderweg is geeft hij de exacte aankomsttijd aan.
Hoe kan ik mijn aankopen betalen?
In de winkel van Poels Wonen en Slapen kun je gemakkelijk per pin betalen of contant. Ook kan er per creditcard of cadeaubon betaald worden.
Bij Poels.nl kun je betalen met de veilige betaalmiddel iDEAL van de gezamenlijke Nederlandse banken. Ook is het mogelijk om bij Poels.nl te betalen met jouw MasterCard, VisaCard of gemakkelijk met Klarna.
Hoe kan ik betalen bij aflevering?
Onze bezorgdienst heeft een mobiele pinautomaat ter beschikking, zodat u geen contant geld in huis hoeft te halen. En dat is wel zo veilig en gemakkelijk. Deze mobiele pinautomaten zijn geschikt voor reguliere Nederlandse en buitenlandse pinpassen, maar niet voor creditcards.
Vragen jullie een aanbetaling?
Ja. Wij vragen altijd om een kleine aanbetaling van maximaal 25%. Aangezien wij zijn aangesloten bij de overkoepelende brancheorganisatie CBW is de aanbetaling volledig verzekerd mocht er ooit iets gebeuren.
Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Jazeker, wij zijn aangesloten bij het keurmerk CBW, wat de brancheorganisatie is op het gebied van meubelen. Het CBW zorgt ervoor dat de klanten van Poels altijd zekerheid hebben voor, tijdens en na hun aankoop. Wil je hier meer over weten? Bekijk dan de [site] van het CBW.
Kan ik mijn aankoop retourneren?
Is het product toch niet helemaal wat je had verwacht? Dan kun je het product retourneren. Zorg er dan wel voor dat je ons binnen 14 dagen na ontvangst van het product hiervan op de hoogte brengt. Dit kun je doen door, telefonisch contact op te nemen of door een email te sturen naar service@poels.nl.
Er zijn echter uitzonderingen die niet geretourneerd kunnen worden:
- Maatwerk producten, bijv. banken, fauteuils, eetkamerstoelen die speciaal naar wens zijn gemaakt
- Zelfmontage meubels die zijn gemonteerd en daarna weer gedemonteerd;
- Producten die aantoonbaar door zelfmontage of onkundig handelen van de klant zijn beschadigd;
- Producten die vanuit hygiënisch oogpunt niet meer kunnen worden verkocht, o.a.: matrassen, hoofdkussens, dekbedovertrekken, dekbedden etc.
Wat houdt een bezoek van de servicedienst in?
Mocht er ooit iets mis zijn met je aankoop dan komt onze servicedienst bij de klacht kijken. Indien mogelijk zal hij het ter plekke verhelpen maar mocht dat niet lukken dan moet er een vervolgafspraak worden gemaakt.